.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قشقاوی مطرح کرد ؛
چند مقایسه کرونایی سفیر مازنی کشورمان در اسپانیا بین ایران و کشورهای غربی
شمال نیوز : حسن قشقاوی نوشت: با سلام ، بنده در ماموریت خارج از کشور هستم و به صورت لحظه ای در حال مقایسه ایران با مثلا کشوری مثلا مانند ایتالیا در باره نحوه برخورد با کروناهستم . چند تفاوت مشهود را بین ایران وایتالیا و سایر کشورهای غربی به صورت ذیل می بینم.....
چند مقایسه کرونایی سفیر مازنی کشورمان در اسپانیا بین ایران و کشورهای غربی

شمال نیوز: درایران آمار کلی و جزیی روزانه توسط مسولین بهداشتی، اعلام می گردد در حالیکه چنین اقدامی توسط هیچ کشور دیگر جهان، وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز، حسن قشقایی سفیر مازندرانی ایران در اسپانیا طی یادداشتی نوشت: با سلام ، بنده در ماموریت خارج از کشور هستم و  به صورت لحظه ای در حال مقایسه ایران با مثلا کشوری مثلا مانند ایتالیا  در باره نحوه برخورد با کروناهستم . چند تفاوت مشهود  را بین ایران وایتالیا و سایر کشورهای غربی به صورت ذیل می بینم.


۱- درایران آمار کلی و جزیی روزانه توسط مسولین  بهداشتی، اعلام می گردد در حالیکه چنین اقدامی توسط هیچ کشور دیگر جهان، وجود ندارد ( دوستان اگر نمونه ای دارند ، مستندا اعلام فرمایند )


 ۲- درایران ،  بهداشت و درمان مردم ،  نسبت به اثار منفی اقتصادی ترجیح دارد . در همه کشورهای جهان عدم ضربه پذیری اقتصادی اولویت اول آنها هست به همین دلیل اثار منفی کرونا در اقتصاد ایران ( در کنار سایر دلایل ) کاملا محسوس است اما کشورهای دیگر جهان ، به صورت قطره چکانی به مردم خود اطلاع رسانی می نمایند  برای اینکه فضای کسب و کار تعطیل اسیب نرسد . البته به تدریج امکان لاپوشانی حقایق از مردم ، در حال از بین رفتن در کشورهای غربی است . ایران تنها کشوری است که همواره متهم به پنهان کاری ، سو مدیریت ، بی اعتمادی مردم نسبت به مسولین میگردد، موضوعی که لحظه ای و مستمرا با به کارگیری مدرن ترین شیوه های رسانه ای و برنامه ریزی شده ،  توسط وطن فروشان فارسی زبان  ،سپس  در فضای مجازی  داخل کشور ، دست به دست میگردد . چنین اتفاق عجیبی به این صورت ، حداقل  من ، در هیچ کشور غربی سراغ ندارم . .. صحت ادعاهای بنده به زودی برای افکار عمومی ، روشن خواهد شد .  اندکی صبر...


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.